Jag tycker det låter som att du ligger efter i installationen av service pack för Office. Får man gissa att du kör på en installation av Office 2000 utan service pack?
Jag har för mig att detta fixades iom SP2A för Office 2k.
mvh
2 svar · 893 visningar · startad av HenrikAI
Hej,
Upptäckte ett märkligt problem idag när jag testade en sida i Internet Explorer 6 på Windows XP. Jag har en länk till ett Word-dokument:
<a href="TESTAWORD.doc">Word-dokument</a>
Det borde ju fungera utan problem tycker man, men när man klickar på länken får man upp en dialogruta där man ska "ange nätverkslösenord" (se bifogad fil). Sedan kan man klicka på OK eller Avbryt och så öppnas filen.
Har aldrig varit med om detta förut, är det något man kan göra för att slippa detta?
Kan tillägga att man slipper denna dialogruta i bland annat Firefox.
Jag tycker det låter som att du ligger efter i installationen av service pack för Office. Får man gissa att du kör på en installation av Office 2000 utan service pack?
mvh
@nders skrev:
mvh
Hej, det är inte min dator så jag vet inte hur det är med service packen, men Office 2000 är installerat så det kan mycket väl vara det. Tack.
EDIT: SP2A är visst inte installerat, om jag inte hör något annat så antar jag att det beror på det.