Flyttas från Windows
När jag klickar på en länk som öppnar ett nytt fönster så blir det fönstret pyttelitet, så man måste förstora det varje gång. Fruktansvärt irriterande, hur tar jag bort det??
10 svar · 886 visningar · startad av bymarie
När jag klickar på en länk som öppnar ett nytt fönster så blir det fönstret pyttelitet, så man måste förstora det varje gång. Fruktansvärt irriterande, hur tar jag bort det??
Flyttas från Windows
Vad händer om du ändrar storleken på fönstret i fråga till så som du vill ha, går till Arkiv/File och Exit/Avsluta/Stäng (alla webbläsarsesisoner/flikar) och sedan återöppnar ett likadant fönster igen?
Det funkar som det ska när man öppnar upp Explorer eller öppnar ett nytt fönster genom arkivmenyn. Men när man klickar på en länk eller högerklickar och öppnar i ett nytt fönster så blir det litet.
Har inget tålamod för sånt här..
Klicka på en länk så ett nytt fönster öppnas.
Släck ner alla övriga fönster utom det du nyss öppnat.
Förstora fönstret och släck ner den och testa igen.
Det funkar inte heller.. det blir lika litet.
hmm, funkade för mig när jag hade samma problem.
Nu är det t.o.m litet när jag öppnar ett nytt fönster via Expolorer i aktivitetsfältet!
Ingen som har någon idé om vad jag ska göra? Det är fortfarande likadant..
Vad gäller starten av IE så kan du väl om inte annat välja att starta det maximerat (högerklick - egenskaper - Kör i: maximerat. Det övriga har jag inga fler tips på tyvärr.
Pedda skrev:
Klicka på en länk så ett nytt fönster öppnas.
Släck ner alla övriga fönster utom det du nyss öppnat.
Förstora fönstret och släck ner den och testa igen.
Istället för att förstora med maximeringsknappen, gör det manuellt. Dra i fönstrets kanter till den storleken du vill ha. Stäng ner. Testa.. voila!