K Kihlbom Medlem sedan mars 2005 55 inlägg Frågan 18 dec. 2005 18:12 #1 Tjena,
Ni vet det där lilla brevet som läggs till när man får nya mail nere vid klockan?. Jag lyckades ta bort det genom att klicka på det och välja att det inte skulle visas. Det var nog något av det sämst jag gjort i år =/.
Någon som vet hur jag får tillbaka det? :q
SirPeter Medlem sedan feb. 2001 15 571 inlägg Tools - Options - E-mail options - Advanced E-mail options
K Kihlbom Medlem sedan mars 2005 55 inlägg Hittar inte i 2003. Vad blir det på svenska?
SirPeter Medlem sedan feb. 2001 15 571 inlägg Gissningsvis nåt i stil med:
Verktyg - Alternativ - E-postinställningar - Avancerade inställningar
eller nåt i den stilen.
R Robert Medlem sedan dec. 1999 167 inlägg Verktyg-alternativ - e-post alternativ - avancerad e-post alternativ - kryssa i "visa ett kuvert i meddelandefältet"
Jag har ingen sådan flik under verktyg/alternativ så jag kan inte få tillbaka min ikon. Jag kör Outlook Express 6.
Snälla hjälp mig med det här. Jag har letat och letat!
P Pedda Medlem sedan juni 2000 6 031 inlägg
battiman skrev:
Jag har ingen sådan flik under verktyg/alternativ så jag kan inte få tillbaka min ikon. Jag kör Outlook Express 6.
Snälla hjälp mig med det här. Jag har letat och letat!
Outlook express visar ingen ikon utan spelar bara upp ljud. Men man kan installera externa program typ poppeeper som sköter det.
/red
Välkommen till wF :bire
Men jag har likadan instans av Outlook på min dator som på min frus dator (Outlook Express 6) och fram tills i kväll har min fru haft denna ikon bredvid klockan vid nya mail. Jag har den fortfarande...
Ljudet har jag stängt av, dock.
Jag hittade det... det var inte en Outlook-issue utan en inställning i Windows aktivitetsfält...