maydayMedlem sedan aug. 20003 473 inlägg Har haft ett märkligt problem senaste tiden med Firefox
Förut kunde ja använda mig av mittenklick på musen för att öppna en länk i en ny flik i bakgrunden.
Nu går det inte den öppnas i ny flik men kommer i förgrunden. har ställt in att den ska öppnas i bakgrunden men gör ingen skilnad där
Nån som har nån ide om fel
PeddaMedlem sedan juni 20006 032 inlägg För mig öppnad den i bakgrunden.
Jag har inte ändrat nån inställning.
v. 1.5
maydayMedlem sedan aug. 20003 473 inlägg förstår inte altså
Kanske är nått extension som buggar
Kör du Tabbrowser preferences?
DannyMedlem sedan juli 200412 913 inlägg Aha... vad coolt! Aldrig tänkt på det där med mittenklick, brukar Ctrl+klicka jag... (mittenknappen använder jag aldrig, aldrig). Men hur som helst, det funkar bra här! :) ...testa att avinstallera den och göra en ren installation då
En liten inflikning.. Firefox, tabbrowser preferences och logitechs musar (typ mx510 med tum-knapparna) är en helt underbar surfupplevelse! :)
maydayMedlem sedan aug. 20003 473 inlägg jupp jag kör Tabbrowser preferences och tillochmed en MX500
zcorpanMedlem sedan dec. 20042 245 inlägg Prova sätt browser.tabs.loadInBackground till true i about:config. :)
maydayMedlem sedan aug. 20003 473 inlägg zcorpan Du är min hjälte funka fin fint Viste inte ens om den inställnings rutan
Du är en Klippa
DannyMedlem sedan juli 200412 913 inlägg det känns som den där skorpkillen provat firefox förut :)
grymt!