Jag ber om ursäkt för min "humpning" men jag är i ett verkligt behov av en lösning för detta problem. Mycket tacksam om någon kunde hjälpa mig med detta.
//Robban
1 svar · 358 visningar · startad av ShoGun
Hej,
Jag undrar om någon vet hur man ska lösa följande problem:
Jag använder 2 st olika mailkonton i Outlook. För båda så har jag 2 st olika mallar (stationery) som jag använder. Idag får jag klicka på "New mail using..." vilket gör att jag kan välja mall. Sedan måste jag klicka på account för att välja med vilket konto jag ska skicka mailet med. Det jag önskar är att koppla rätt mall till rätt mailkonto. Oavsett om det sker med 2 olika knappar ett för varje konto/mall eller hur man än gör så skulle det vara jättebra att detta skedde automatiskt.
När man jobbar snabbt så glömmer man bort ibland att välja konto och då blir det fel/konstigt för mottagaren.
Jag kan inte så mycket om macron så om det är det enda sättet att lösa det hela på så vore jag tacksam om någon kan förklara även hur jag löser det.
Tacksam för snabb respons!
MVH
ShoGun
Jag ber om ursäkt för min "humpning" men jag är i ett verkligt behov av en lösning för detta problem. Mycket tacksam om någon kunde hjälpa mig med detta.
//Robban