coolishMedlem sedan sep. 200297 inlägg Hej.
Har ett delikat problem i office. Om jag skriver ett dokument i word och väljer Arkiv --> Skicka till epostmottagare får jag felmeddelande att e-postkuvertet inte kan laddas i word.
Jag har Office XP men outlook 2003 installerat. Någon som vet hur jag kan få detta att fungera. Har provat med en installation av office 2003 där det hela fungerar bra. Det är troligen någon versionskonflikt men jag kan inte hitta någon lösning på det.
Hjälp Please!
/C
Har du kört alla office updates ?
http://office.microsoft.com/sv-se/officeupdate/default.aspx
Alternativt, att föredra:
Den nya microsoft update tjänsten (länk vi windows update).
Kan du skicka brev manuellt från den datorn?
coolishMedlem sedan sep. 200297 inlägg Jo, jag kan skicka brev från outlook. Det som inte fungerar är kopplingen mellan word och outlook. Har också installerat det servicepacks som finns.
Hjälp mig
Hej!
Jag har stött på ett väldigt irriterande återkommande problem som försvårar mig vardag avsevärt. När jag ska skicka wordfiler från min mac till min studievän som har pc och sedan får tillbaka den efter att hon gjort ändringar, så kan jag inte göra fler ändringar i dokumentet, för så kommer den lilla tickande jäveln (motsvarande timglaset på pc) upp och jag måste tvångsavsluta programmet. Har testat att ändra format på filen, vi har provat med usb, kopiera in i ett nytt dokument, osv. INGET funkar. hjälp mig.