Jag skulle vilja hitta ett program som gör att jag kan synca min T630s kalender med Sunbird. Jag har hittat program för linux som klarar av det men inte för windows.
Någon som har nått tips?
3 svar · 445 visningar · startad av greyhound
Jag skulle vilja hitta ett program som gör att jag kan synca min T630s kalender med Sunbird. Jag har hittat program för linux som klarar av det men inte för windows.
Någon som har nått tips?
Är ute efter samma sak fast även kunna synka adresser och sånt med Thunderbird på en k750i.
Det här programmet verkar klara allt vi är ute efter och är kompatibel med en hel del olika märken inkl k750i och T630.
http://www.mobile-master.com/
Jag har inte hunnit testa det än men är det schysst så kan det vara värt dom 25,90 € som en fullversion kostar.
Skriv gärna här om du testar det. Jag ska försöka med att testa det jag också snart och då skriver jag vad jag tycker här.
Det där låter bra, ska installera om windows så min blåtand börjar funka igen. Den har börjat totalvägra idag.
Funkade tyvärr inte speciellt bra för min telefon. Den klarade att synka kontakterna hyffsat, men det var helt omöjligt att få till kalendern. :(
Får leta vidare eller hoppas att dom släpper en nya version i framtiden.
Ett annat intressant projekt som jag hittade är floAt's Mobile Agent. Den ska iaf jag hålla koll på. Dom har önskningar i forumet där att lägga till stöd för Sunbird och Thunderbird och det verkar som det kommer nångång i framtiden. Dock så funkar det inte för K750i än. Nackdelen med att köpa allt för ny mobil... :P
Men det var inte helt misslyckad kväll. Lyckades iaf synka Sunbird med Rainlendar :)