Finns det nåt smidigt sätt att slå ihop två pdf-dokument till ett? Det är nämligen så att jag har två dokument som vi ska skicka iväg till utskrift, men för enkelhetens skull så vill jag göra det till ett.
Jag har även ett worddokument som måste göras om till pdf, och slå ihop även detta med de andra två.
PDF995 !
Men det är så himla struligt att ta hem. Dom kräver en massa olika programmoduler. Men det fungerar.
Jag har faktiskt prövat dem. Men programmen säger hela tiden att "Du har inte den här modulen - vill du ladda ner den från vår sida?" Och så gör jag det.
Men sen så står det att en modul redan är installerad, men det är den inte! "En tidigare version av blabla är installerad, vill du ladda ner den senaste från vår hemsida?"
När jag laddar ner den senaste och försöker installera den så funkar det inte ändå.
Ja, det är ju det och möjligheten finns inte i Reader.
Synd.
Men jag har i alla fall fått det här pdf995 att fungera med utskrifter så jag kan skriva ut worddokument till pdf. Kan man på nåt smidigt göra tvärt om då? PDF till DOC? För i så fall är det ju inga problem. :)
Det "fungerar inte" på vilket vis? Felmeddelanden? Felaktig utfil?
Jag har lagt alla filer i ghost-rooten. Sen så startar jag Ghostscript och får upp en slags konsoll och skriver in allt som HenrikAI skrev. Se bifogad fil för info.
r\ Skrev fel filnamn men jag fick samma fel ändå när jag prövade med rätt. vad gör jag fel?
Nåt i den stilen. Men det kanske var för att jag inte hade fixat sökvägen ordentligt?
Just precis. Antingen lägger du in katalogen, där gswin32c ligger, i din PATH-variabel, eller så kör du programmet med komplett sökväg, typ: C:\Ghostscript\gswin32c, om nu programmet ligger i katalogen C:\Ghostscript.