Ofta, väldigt ofta, kanske var fjärde, femte gång jag klickar på en länk så får jag upp rutan där det står att webbläsaren inte får nått svar.
Trycker Ok och prövar igen och vipps så laddas sidan som den skall.
Gäller samtliga sidor inte bara wF.
Ibland så funkar det med att trycka på stopp och trycka på länken igen men inte alltid.
Det är likadant på båda datorerna. Med Explorer så går det försvinnande fort.
Vad skall jag göra?
D-Link DI-804
Win 2000
Firefox v. 1.0.4
PalleMedlem sedan apr. 20003 174 inlägg Tidigare hade jag tweak´at FF en aning så att FF, enligt artikeln jag läste det på, skulle rendera sidor lite snabbare.
Då uppkom det där meddelande med jämna mellanrum, men sedan jag återställt webbläsaren till de ursprungliga inställningarna så försvann det.
Har du varit inne och pillat kanske? ;)
pettssonMedlem sedan jan. 20021 122 inlägg Vet att jag har sett det i bugzilla, men hittade den inte nu. Det är iaf en bekräftad bugg, händer mig också lite då och då (omoddad ff).
karlj87Medlem sedan mars 2004662 inlägg Har också varit med om samma sak ett antal ggr. En annan grej som också är lite mystisk är att om jag tar och kollar på "bildextra" på aftonbladet så funkar det inte alltid. Efter ett antal omladdningar så brukar det dock funka.
Palle skrev:
Har du varit inne och pillat kanske? ;)
Nope, inte pillat. Installerat några extension, det är det enda. :)
pettsson skrev:
Vet att jag har sett det i bugzilla, men hittade den inte nu. Det är iaf en bekräftad bugg, händer mig också lite då och då (omoddad ff).
Ok, hoppas på en lösning snart då... :)
Får använda någon annan läsare då sålänge..
zcorpanMedlem sedan dec. 20042 245 inlägg Funkar prima för mig med Deer Park Alpha 2. :)
zcorpan skrev:
Funkar prima för mig med Deer Park Alpha 2. :)
Herredjävlar va fort det går. Nu blev det ett nöje att surfa.
Helt klart dagens bästa tips.. :bire