CalevanMedlem sedan maj 20031 173 inlägg Hej!
Sitter med Outlook express och när jag skickar mail så hamnar de i den lokala mappen skickat. Jag vill att de ska hamna i imapen "Sent". På egenskaper på kontot under fliken IMAP har jag kryssat i att den ska spara alla mail i mappen "Sent" fast det verkar inte fungera. Några förslag?
tack!
CalevanMedlem sedan maj 20031 173 inlägg Det kan vara så att inställningen på IMAP fliken måste peka speciellt mot IMAP "sent" på något sätt, dvs att det är fel att skriva Sent där utan jag ska skriva något annat. vet dock itne vad.
CalevanMedlem sedan maj 20031 173 inlägg "invalid mailbox name" säger den när jag nu anget "sent" som skickat... några förslag?
tack!
CalevanMedlem sedan maj 20031 173 inlägg det kanske inte går att göra detta? testat på en helt ny maskin nu, men med samma resultat.
maydayMedlem sedan aug. 20003 473 inlägg rekomenderar att du upgraderar
Varför inte Moziall eller Outlook
CalevanMedlem sedan maj 20031 173 inlägg Det går att göra i outlook? kanske är dags att ta steget upp till det "riktiga" programmet nu då! :)
maydayMedlem sedan aug. 20003 473 inlägg Eller så kan du bara göra en REGEL för mailboxen
att så fort ett mail skickas sparas en kopia i en mapp
CalevanMedlem sedan maj 20031 173 inlägg "Obs! Det går inte att använda regler på IMAP-konton"
desutom hittar jag bara regler för när man tar imot epost, inte för när man skickar. Är du säker på att man kan göra som du föreslår?
tack!
i "riktiga" outlook kan man ha regel som gör det.