Vilket/vilka program ska jag använda för att skapa snygga PDF:er? Rekomendationer...
5 svar · 286 visningar · startad av learn
Du kan pröva OpenOffice: http://www.openoffice.org/
Vad är det för PDF:er du vill skapa?
öhh... om du vill göra det enkelt för dig... så använd valfritt program för att skapa något snyggt... skriv sedan ut det med PDF Writer... så har du en PDF... :)
Och ett bra program att göra snygga saker i då, enligt Dannys metod, är enligt mig Adobes olika (PS, InDesign, även Macromedia har säkert några bra program (dessa två är ju förövrigt samma bolag numera, så jag hoppas snart kunna få se en CS med både Adobe och Macromedia program i, med bättre samarbete mellan programen))
Coccozz skrev:
Och ett bra program att göra snygga saker i då, enligt Dannys metod, är enligt mig Adobes olika (PS, InDesign, även Macromedia har säkert några bra program (dessa två är ju förövrigt samma bolag numera, så jag hoppas snart kunna få se en CS med både Adobe och Macromedia program i, med bättre samarbete mellan programen))
Som jag redan föreslog, kan du ju titta lite på OpenOffice. Du kan naturligtvis göra bilder i andra program, och sedan klistra in i OpenOffice-dokumentet. Sedan är det bara att exportera som pdf. När jag har gjort så, ser det precis ut som i OpenOffice-dokumentet. OpenOffice är gratis, så du förlorar inget på att ge det en chans. Vem vet? Du kanske rentav föredrar det framför MSOffice?