magnusfeldthMedlem sedan jan. 20032 442 inlägg
Jag har märkt ett fel i Firefox som jag inte riktigt gillar.
När jag går in på startsidan på min egen hemsida laddar den sig helt för att sedan börja att ladda om sig. Så fortsätter den oavbrutet. Inga andra undersidor på samma domän har det problemet, och jag har varken det problemet på min lap-top eller hört att nån annan har det problemet med min hemsida. Jag trodde sålunda det var nåt fel med min version på den stationära datorn, men sen igår fick jag samma symptom, fast på en annan sida (inte alls kopplad till min sida, kommer dock inte ihåg vilken sida det var jag besökte) på laptoppen...
Vad kan problemet vara? Jag har FF 1.0.1 svensk på den stationäre och FF 1.0.2 Svensk på lappen.
Nån som upplevt samma problem på nån sida?
@ndersMedlem sedan juni 200026 914 inlägg
Är det vitatubsockor.nu det gäller?
NiklassonMedlem sedan nov. 2000823 inlägg
Flyttas från "Operativsystem & Program - Övrigt"..
@nders skrev:
Är det vitatubsockor.nu det gäller?
På den stationäre datorn var det det ja, indexsidan, dock inga andra på vitatubsocksdomänen.
På lapptoppen var det som sagt nån annan sida, kan bara inte komma på vad det var... x(
@ndersMedlem sedan juni 200026 914 inlägg
Jag har inte (vad jag kommer ihåg) varit med om det, och vitatubsockor.nu funkar fint för mig i FF 1.0. :/
NiklassonMedlem sedan nov. 2000823 inlägg
Jag har inga problem med indexsidan på vitatubsockor.nu på min stationära jobbdator med FF 1.0.2
Har nån upplevt det på nån annan sida? Alternativt hört om nån annan som har problemet? Tror mig minnas att jag och dryden diskuterade att han också haft det problemet på nån sida...