Tjo gott folk, jag är hittils mycket nöjd med Firefox vad gäller alla kategorier utom en sak som jag inte tyckas kunna lösa...
Av alla sidor som jag importerat från tidigare använda Explorer så funger kakorna som de ska, men när jag ska ladda en viss sida så får jag upp det här meddelandet. Det gäller bara ju en enda sida vilket är konstigt för jag har säkert ett dussin sidor som jag importerat som använder cookies.
Den säger att jag eventuellet blockerar kakor, men hur gör jag för att ta bort blockeringen?
spangoMedlem sedan juni 20008 205 inlägg Tools ⇒ Options ⇒ Privacy ⇒ Cookies, kolla om sidan av någon anledning hamnat under "exceptions".
Nej tyvärr, där låg ingenting alls. Jag testade dessutom att ta bort alla cookies som kretsar kring webplatsen men ingen förändring :(
Vilken website är det som ger dig dessa problem?
tydalMedlem sedan juni 20034 013 inlägg Felet är att sidan verkar bestå av en funktion som sätter en cookie och kollar om den är satt. Hittar den inte cookien så laddar den om sidan så att cookien ska sättas. Men i och med att cookien inte kan sättas beroende på någon inställning så laddas sidan om gång på gång tills FF ger upp.
Låter som denna website är otroligt korkat kodad :)
Haha, ja upphosmannen säger att sidan är grötigt uppbyggd... hur som helst det gäller http://www.esreality.com
Vad jag tycker är konstigt är att det gick precis hur bra som helst till en början, sen rätt vad det var så uppstog detta.. och jag kan inte påminna mig om att jag skulle ha gjort någon ändring som kan påverka.