dAEkMedlem sedan feb. 20041 816 inlägg Sådär...
Är i full gång med att sortera och förhoppningsvis rensa lite bland mina bokmärken, jag har vart totalt hopplös med att hålla ordning och reda den senaste tiden!
Jag använder mestadels Opera men ibland även FF och orkar inte starta Opera varje gång jag hittar en intressant sida när jag surfar via FF, så det skulle ju vara fint om man kunde använda EN bokmärkeskälla, så att säga. Nån som har tips på bra program/tips i övrigt?
Sen vill jag veta lite hur ni håller er till bokmärken, har ni många, är de välsorterade, synkroniserar ni dem mellan olika browsers på någe vis?
Om ni synkroniserar, hur har ni löst det?
PeddaMedlem sedan juni 20006 032 inlägg Synd att det var opera och inte IE som du använde då FF kan importera från IE och från fil.
Vet ej hur det funkar att importera från fil, men du kan ju testa det.
Angående sortering så gäller det nog att man sorterar efterhand som man lägger till nya bokmärken.
dAEkMedlem sedan feb. 20041 816 inlägg Opera kan också importera, kruxet är när man lägger till ett bokmärke i Opera och kanske nån dag senare lägger till ett par stycken i FF; då är bokmärkena inte längre likadana och man måste börja jämföra hit och dit för att få dem att stämma överens igen.. några dagar senare måste man göra om samma grej igen... så vill ju ingen ha det!
Synkronisera mera! Frågan är bara hur...