DrydenMedlem sedan aug. 200218 625 inlägg Jag har blivit förtjust i Wikipedia men jag har också stora problem med visningen av sajten, detta i Firefox 1.0 både hemma och på jobbet. I Internet Explorer fungerar allt som det ska.
Följande problem uppstår:
- Sajten uppdateras inte/laddas in in korrekt. Nyss surfade jag in och då var det den 14 november, istället för 15:e. Detta händer varje dag, oavsett om jag varit inne på sajten dagen innan eller inte. En (ctrl+) F5 löser problemet åt mig men varför uppstår det från början?
- Kika på den bifogade bilden. Så laddas sidan in i Firefox men inte i IE. Märkligt och det kan ibland ta uppemot tio omladdningar innan sidan visas korrekt. Som sagt, det händer bara i Firefox.
muskotMedlem sedan jan. 20027 905 inlägg Vet inte om jag bara har tur, men för mig ser sidan normal ut vid varje inladdning. Kör:
Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.7.5) Gecko/20041109 Firefox/1.0 (MOOX M2)
Dryden, du har inget dåligt skrivet plugin? för mig ser den oxå alltid normal ut.
Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.7.5) Gecko/200...
DrydenMedlem sedan aug. 200218 625 inlägg
stoffe-2k skrev:
Dryden, du har inget dåligt skrivet plugin? för mig ser den oxå alltid normal ut.
Jag kör ett enda plugin och det är Adblock. Det har jag kört länge nu utan några problem.
PaceMedlem sedan juni 20019 024 inlägg Låter som ett problem med cachen. Testa att rensa den och kanske till och med ominstallera Firefox. Finns problemet kvar ändå efter denna åtgärd?
DrydenMedlem sedan aug. 200218 625 inlägg
Pace skrev:
Låter som ett problem med cachen. Testa att rensa den ... . Finns problemet kvar ändå efter denna åtgärd?
Jag testade att rensa cachen och då verkar problemet vara borta. Jag testar och ser hur det fungerar över några dagar.
Tack så länge!
Väljer att inte acceptera svaret än eftersom jag inte vet om problemet är avhjälpt. ;)
Kör också med Firefox 1.0, Windows XP och fick samma fel. Kör utan extensions, kan vara en layout bugg i Firefox.