Hej!
Börjar tröttna på Outlook Express, undrar om ni kan rekomendera ngn bra klient, bör gå att importera ifrån Outlook.
18 svar · 798 visningar · startad av Sjodahl
Hej!
Börjar tröttna på Outlook Express, undrar om ni kan rekomendera ngn bra klient, bör gå att importera ifrån Outlook.
Microsoft Outlook 2003 ;)
Jag kör med det och har inga som helst problem.
Kom dock ihåg att ha ett anti-virus program installerat.
Hade iofs tänkt mig bort ifrån microsoft program. Har inte haft något strul med Outlook express iofs, mest sugen på att testa ngn annan ;)
Testar den...
hehe
Lägger en röst på samma som PersianBulldog, TheBat!
Ett alldeles förträffligt program med alla inställningsmöjligheter som man skulle kunna tänka sig.
Hänger på med TheB@t.. det bästa jag haft hittils :)
The Bat! som gäller för min del också. Det mest kraftfulla e-postprogram som jag har testat hitills.
Dee skrev:
Peeer skrev:
:birp
Indeed.
Ta ett kik på Thunderbird, de borde alla göra som kör med Outlook. Och kör du IE så passa på att ta hem Firefox. Det kommer kännas som du har en ny dator. :)
tjenare!
druckit ett par groggar nu ;)
men kör firefox & Thunderbird, men jag tror att jag tycker att IE & outlook känns mycket snabbare.... kanske bara en känals ??
IE startar snabbare ja. Men det beror på att det är så integrerat i operativsystemet (hälften av webbläsaren är ju sjutton igång bara man startar datorn). Däremot tycker jag att firefox är snabbare när man väl startar browsern. Den renderar sidorna fortare (högst subjektiv åsikt).
jag kör med foxmail som ajg tycker är både bra och snabbt. Stöd för hotmailkonton har det också. det är Gratis!
Outlook 2003 är riktigt bra tycker jag. Man får konfigurera ett tag för att få ett normalt utseende. Men det kan man ta.
Sen så gillar jag det inbyggda spamskyddet starkt. Bättre än alla andra jag provat som t.ex. Norton, McAfee, Spamfighter och flera andra. Börja dock inte funka förrens jag installerat SP 1 verka det som.
Firebird har väl möjligheten att startas när operativet startas så att sen när man öppnar något så går det snabbt..?
Erik Juhlin skrev:
Firebird har väl möjligheten att startas när operativet startas så att sen när man öppnar något så går det snabbt..?
Japp! Spamskyddet fungerar rätt bra också.. :bire
Körde länge på IE och Outlook, men jag är så nöjd efter att ha gått över till Thunderbird och Firefox. Firefox visar sidorna mycket snabbare än IE.