Onödigt. :OO
Är det okej eller är det bara onödigt? §e
45 svar · 3 249 visningar · startad av Tinwëlint
Är det okej eller är det bara onödigt? §e
Onödigt. :OO
Det är okej, spy på du. :)
Ibland känner jag att jag också vill det. x(
onödigt, Använd något annat isåfall, Ingen tvingar dig att använda IE.... Så det finns igen anledning att klaga...
Esen skrev:
onödigt, Använd något annat isåfall, Ingen tvingar dig att använda IE.... Så det finns igen anledning att klaga...
Nej men mycket tvingar oss att göra hemsidor som ska fungera i det, vilket kan vara riktigt jobbigt ibland. :x
Esen skrev:
Min bank tvingar mig till det emellanåt.
Föreningssparbanken gör inte det. ;)
Inte nordea heller. ;)
UlfT skrev:
Esen skrev:
Men vem tvingar dig att använda den banken?
Finns många olika banker att välja mellan...
Esen skrev:
UlfT skrev:
Esen skrev:
Men vem tvingar dig att använda den banken?
Finns många olika banker att välja mellan...
Så du tycker han ska byta bank bara för att han tvingas använda internet explorer? Då är det väl snarare banken som måste inse att alla inte använder det eller ens kan använda det.
Nexus86 skrev:
Esen skrev:
Nej men mycket tvingar oss att göra hemsidor som ska fungera i det, vilket kan vara riktigt jobbigt ibland. :x
Som om inte det e lika jobbigt att anpassa åt dom andra webbläsarna också?
Sen så tvingar ingen dig att anpassa sidorna till IE utan det gör du själv...
Nexus86 skrev:
Så du tycker han ska byta bank bara för att han tvingas använda internet explorer? Då är det väl snarare banken som måste inse att alla inte använder det eller ens kan använda det.
Anser inte att han ska byta bank, Men när han säger att dom tvingar honom till det så säger jag bara att ingen tvingar honom att använda den banken...
UlfT skrev:
Esen skrev:
Inte S|E|B :)
UlfT skrev:
Esen skrev:
Vilken bank? om jag får fråga...
Esen skrev:
Om man är någorlunda seriös så bör man få sin sajt att fungera i de flesta webbläsare på de flesta plattformarna.
Man kan visst vara tvingad till en viss bank. Ett banklån kan exempelvis vara taget långt före webbläsarnas genombrott.
Esen skrev:
Som om inte det e lika jobbigt att anpassa åt dom andra webbläsarna också?
Nope. De flesta tolkar sidor relativt lika.
Dryden skrev:
Esen skrev:
Om man är någorlunda seriös så bör man få sin sajt att fungera i de flesta webbläsare på de flesta plattformarna.
Man kan visst vara tvingad till en viss bank. Ett banklån kan exempelvis vara taget långt före webbläsarnas genombrott.
Visst bör man det, Men man e ju fortfarande inte tvingad till det, Men då ska man ju också vara medveten om att man får lägga ner lite jobb. Så det e ju inte IE fel direkt...
Esen skrev:
Visst bör man det, Men man e ju fortfarande inte tvingad till det, Men då ska man ju också vara medveten om att man får lägga ner lite jobb. Så det e ju inte IE fel direkt...
Det är ju det det är. Om IE hade tolkat som folk så hade man inte behövt lägga ner lika mycket jobb och det tror jag de flesta håller med om.
Nexus86 skrev:
Det är ju det det är. Om IE hade tolkat som folk så hade man inte behövt lägga ner lika mycket jobb och det tror jag de flesta håller med om.
Fattar inte vad du menar, IE tolkar ju f*n koder bäst av alla webbläsare (Enligt mig). Men som sakt så har alla olika uppfattningar och det ska ju respekteras...
Fattar inte ens varaför trådan startades. Ganska onödig tråd enligt mig, När Tinwëlint inte ens ger en förklaring varför han vill "spy galla" över IE...