webForumDet fria alternativet

Uppladdning av bilder misslyckas

Kontorsprogram

5 svar · 362 visningar · startad av lergell

Medlem sedan sep. 20001 943 inlägg
Frågan#1

Hej
Jag har tidigare kunnat ladda upp bilder till comunityn. Men när jag skulle testa idag funkar det inte. (i det här fallet nattsudd)

Men jag kan inte ladda upp till något överhuvudtaget nu. Har provat med alla tre datorerna i hemmet och samma resultat.

Någon som har något tips eller tanke vad det kan bero på, några uppdateringar som kan behöva göras? Något i routern som är fel?

Eller något helt annat kanske. Det som är konstigt är att det alltid har fungerat tidigare och att inget är ändrat.

(visste inte om tråden skulle läggas i windows, lan& wan eller internet & webbtjänster)

Medlem sedan nov. 200013 890 inlägg

Vilken community?
Hur laddar du upp bilderna (ftp?)
Vad är det som inte fungerar (felmeddelande?)

https://www.nattsudd.nu i just det här fallet, men testade på ett flertal.
bilderna laddas upp med hjälp av en "ladda upp" knapp till sitt galleri. tror det är liknande på lunarstorm, playahead och allt vad de heter.

felmeddelande får jag väl på sätt och vis. nere i statuslisten så är det den lilla "explorerikonen med ett gult utropstecken på" och så står det bara done.

klickar jag på den vet jag inte om jag får upp något särskilt vettigt, men men.

Rad: 42
Tecken: 3
Fel: Åtkomst nekad
Kod: 0
URL: http://www.nattsudd.nu/index2.asp

Verkar riktigt skumt. Testade med Mozilla på alla datorerna också vilket inte heller det fungerade.

Medlem sedan mars 20025 907 inlägg

Flyttar tråden från Windows till webbläsare då det verkar vara de som strular i ditt fall. Om detta är fel så får någon lämplig person skicka tillbaka tråden :)
Har du provat att ex. ladda upp filer här på wF? Fungerar det?

yes. det funkade att ladda upp filer här. men det konstiga är att andra kan ladda upp filer för mig genom mitt login, vänner osv.

kanske är något plugin som försvunnit eller liknande som sidan kräver ?

255 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.e96017d9
117 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
132 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
120 ms — ändringar (db)