M.CheraghiMedlem sedan juli 20013 362 inlägg
Jag har skumma problem med moz. jag kan i _vissa_ fall inte anv�nda det svenska sprakets tre sista bokstaver, dvs ���
AAO fast med prickar �ver :D
jag har st�llt in i moz till SV som ligger h�st upp p� listan samt ISO 8859-1
t.ex på wF blir mina AAO till fragetecken nar jag kollar pa mina och andras inlagg i mozilla. och pa ett community WHOA, blir alla AAO till ryska tecken for dom andra, men jag ser som AAO i mozilla. skumt som fan :D
EDIT: första gangen jag ser mina egna inlagg aer dom okej, andra gangen faer jag ryska tecken alternativt fragetecken
ah, jag hajjar ingenting, det aer olika varje gang, men folk har borjat stoera sig pa det :e
nagon?, börjar bli irriterande :e
UlfTMedlem sedan maj 20016 050 inlägg
Jag har ibland själv haft det problemet. Lösningen har då varit att ställa om character coding till "western (iso-8859-1)". Jag har ingen aning om varför det inte var korrekt inställt från början. Dessutom har jag ibland upplevt att felet bara har uppstått på vissa siter, medan andra har fungerat korrekt. Tyvärr har wF emellanåt hört till de siter som har strulat för mig. Märkligt med denna variation av hur felet uppträder.
Jepp precis, i forsta hand ar det wF som ar ett problem, och dessutom whoa for min del. Nu har jag installerat FireFox 0.8 istallet. Men det ar samma problem har. fast skillnaden ar att jag inte kan andra ISO coding pa FF, eller sa ar det bara jag som inte vet hur man gor.