Ingen inloggning och bra uptime. Har inte haft ett avbrott den senaste månaden. Kan dock ändå inte rekommendera de då man inte får/har möjlighet att sätta upp sin server och att det går väldigt långsamt, max 512 och har man det får man vara glad.
Har precis bytt till Bonet på grund av detta.
Tack för snabbt svar! Låter ju bra, önskar dock att uppstartskostnaden var lägre än 1995 kr :( Går det snabbt att få det installerat? Det står 30 dagar på deras hemsida...
Heh, jag beställde Bonet i januari/februari nån gång. I augusti/september hade jag inte hört nåt från dem och då tog jag bort min beställning (jag anser att ~9 månaders väntetid är alldeles för mycket ;)). Deras "telefonsupport" gick knappt att komma fram till och en tid efter att jag hade avbeställt abonnemanget lade de ner sitt kontor i Göteborg...
*tycker inte om Bonet*
------------------ People might not remember what you said, or what you did, but they will always remember how you made them feel.
Dom har nog skärpt till sig nu, förut hade dom väldigt högt beställningstryck vilket gjorde att dom på vissa ställen inte hann med. Jag fick dock mitt ADSL-modem installerat och klart på mindre än tre veckor.
Fast IP, inga begränsningar, fritt att köra servrar, 2.5Mbps ned och 768Kbps upp var det som fick mig att byta från Chello till Bonet. Visserligen kostar det ju en slant i uppstarten, men sedan är ju Bonet billigare än Chello per månad så efter något år så har det nog jämnat ut sig.
------------------
det finns ingen.info tillgänglig.
"inside every human being there's an american trying to get out".
Hej!
Rekommenderar verkligen Bostream. Det tog MINDRE än en månad i höstas (bor i Linköping) för grejorna att komma. Grejorna kom alltså på posten med installationsbeskrivningar och ett brev där dom skrev att dom gått över till att skicka grejorna för att hålla lev. tiderna nere. (Supporttelefon-nummer fanns också, dit man kunde ringa för support och även beställa hem tekniker som installerade grejorna om man ville.)