webForumDet fria alternativet

Riktigt dåligt Telia

Nätverk

2 svar · 354 visningar · startad av lergell

Medlem sedan sep. 20001 943 inlägg
Frågan#1

Jag gjorde en intresseanmälan för ungefär 3 månader sedan, en vecka efter det fick jag en lapp om att dom hade tagit emot intresseanmälan och att dom skulle höra av sig så fort som möjligt.

Ringde idag och frågade hur det gick och då sa dom att jag inte kunde få det eftersom att det bara var 5 stycken som hade visat intresse från mitt område. Det är dåligt att dom inte skickar ut en lapp tidigare och berättar det så man slipper gå och vänta utan att nått händer.

Funderar på att skaffa något annat nu, men det är nog ingen operatör som har i Partille strax utanför Göteborg, kommunen där jag bor.

Telia har ju i och för sig där men inte mitt postnummer och telestation och Bonet skriver på sin hemsida att dom skall börja i Partille under Januari månad, men det har dom ju inte gjort än så länge i alla fall.

Det blir nog att man får vänta med bredband ett bra tag till......tråkigt nog........ :( :( :(

------------------
/David

Medlem sedan jan. 2000415 inlägg

Gjorde en intresseanmälan för någon månad sen och de säger att det är på G men det tar ju så låååång tid. Bor i stockholms området så där lär de bygga ut sina stationer, men jag vill ju hade det nu juuu!

*längtar, längtar*

<R>månad istället för måndag :) </R>

------------------
Fredda | Ironoak

[Redigerat av fredda den 23 jan 2001]

Medlem sedan apr. 20002 882 inlägg

Det är mycket snack om bredbandsutbyggnaden just nu och en massa skit kastas fram och tilbaka.

Läs gärna här om hur det ligger till: http://cgi.webforum.nu/wf/Forum9/HTML/000384.html

------------------
To be or not to be - that's not a question!

249 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.86ec41c2
122 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
124 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
118 ms — ändringar (db)