Jag har visserligen inte BoNet själv, men det jag har hört hitintills är genomgående positiva!
Jag skickar ett e-brev till några som har BoNet och ber de att titta på den här tråden. :)
Det jag vet är att en synnerligen "kräsen" (i.a.f. när det gäller bredband) wF-vän har BoNet och han lär vara riktigt nöjd - vilket inte säger så lite. :)
Som många andra i "bredbandsträsket" så har BoNet överrumplats av intressenter, detta har fått till följd att möjligheten att komma i kontakt med sin regionsrepresentant är synnerligen svårt. Oavsett om man försöker telefonera eller maila så får man bereda sig på väntan.
Dessutom så håller inte deras marknadsföring "installation inom 45 dagar" p.g.a. samma orsaker.
Produkten däremot är helt o.k. för att inte säga riktigt bra. Uppdaterade ett par program via nätet idag som jag undvikit att göra när jag hängde på modem. Nedladdningtiden för 5,12MB blev 48 sek vid ena uppdateringen, den andra törs jag väl inte ens nämna i detta forum för då blir man väl ansedd som lögnare eller BoNet representant :e
(247)
Vet inte om du blivit något klokare men jag fick BoNet installerat igår så jag behöver lite mer tid för utvärdering innan jag "vågar" mig på någon djupare analys.