Har för mig att det finns någon sorts manick, typ nyckelringsliknande, som man kan använda för att se om det finns ett trådlöst nät i närheten. Stämmer det eller är jag helt förvirrad? :OO
Vart köper man en sån och vad sjutton heter det egentligen?
Lasp: Jo, att slippa rycka upp hela datorn är ju inte fel. Stod i en gränd i köpenhamn och såg ut som en idiot för några veckor sedan just eftersom jag inte visste vart det fanns en hotspot.
Danny: det vore ju en perfekt extrafunktion ;) Ingen aning om vart han köpt just den?
Lasp: Jo, att slippa rycka upp hela datorn är ju inte fel. Stod i en gränd i köpenhamn och såg ut som en idiot för några veckor sedan just eftersom jag inte visste vart det fanns en hotspot.
Danny: det vore ju en perfekt extrafunktion ;) Ingen aning om vart han köpt just den?
näe tyvärr ingen aning, tyvärr träffar jag inte honom så ofta heller så jag kan inte fråga sådär rakt av heller :(
Har själv en digital hotspotter från Canary Wireless som kan visa styrka, namn, kryptering och kanal.
Tyvärr så är den lite större, så det är inget man går omkring med i fickan varje dag.
Hmm, alla var ju väldigt bra så det blir svårt att välja ett att acceptera som slutgiltigt svar :l
Tycker du borde ge Mayday eller Stoffe-2k rätt svar, tack vare länkarna och de snabba svaren. Strunt i vem, huvudsaken är att svaret är bra och att tråden blir makrerad som löst ;)
258 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.86ec41c2