Som endel av er vet så går myndigheter ut o aktivt jagar folk som sprider skyddad programvare
Jag vill inte uppmuntra nån till spridning av programvara utan bara att folk ska känna sig lite säkrare
Vill upplysa samtliga läsare om ett program som blockar sådana myndighter direkt så dom ej kan läsa av inehållet på din disk eller över huvud taget ansluta till din dator på något sätt
Programmet heter
PeerGuardian v1.99b pr7 (2.0 pre-release)
Jag använder mig inte av DC eller Kazza eller liknande endå får ja varningar om att vissa "Svartlistade" myndigheter försökt ansluta till mitt ip men programet blockade deras ip
Det där är ju bara skräp och så vitt jag vet finns det ingen svensk myndighet som aktivt försöker spåra upp fildelare. Exempelvis är spärren mot Antipiratbyrån i själva verket en spärr mot Wineasy och alla deras kunder.
tror jag klarar mig utan sånna program, det är juhe som att gå in i en stuga och göra olagligheter, sen när polisen knackar på dörren inte släppa in dem!
sett ur ett långdraget perspektiv! själv har jag inget emot att antipiratbyrån går in på min hårddisk då jag endå inte delar ut något på DC eller kazaa! jag må ha filmer och musik, men inga warez program! och jag delar inte ut filmerna!
vill nån in på min dator kommer dem in! tänk om antipiratbyrån Bouncar mellan olika burkar för att ta sig in i din PC då splar d ingen roll om du har blockat deras IP! visserligen låter det kanske lite överdrivet! men man vet inte!
Rent mjöl i påsen skare vara!
272 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e