webForumDet fria alternativet

Lär sig folk aldrig? (originalinlägg av oelbal)

Datasäkerhet

0 svar · 384 visningar · startad av Rikard

Medlem sedan dec. 199917 055 inlägg
Frågan#1

Följande är manuellt flyttat från Café webForum:

oelbal
-------------------------------------------------------------------------------- http://nyheter.idg.se/display.asp?ID=010530-CS25
Att radera filer i windows bara för att ett mejl säger det är inte att rekommendera!

------------------
Mina knäskålar klapprar fortfarande efter Kent-Mustafas trummsolo!
--------------------------------------------------------------------------------

Web-Tor
--------------------------------------------------------------------------------
När jag kom tillbaka från lunch hade jag fått sju (7) mail som behandlade detta virus.
Folk går på vad som helst!

------------------
/Tor

Gör ett hembesök

oelbal
Felet ligger nog i att alla är så förbannat godtrogna...
------------------
Mina knäskålar klapprar fortfarande efter Kent-Mustafas trummsolo!

Rikard
Forumet Datasäkerhet är mer lämpat för de här frågorna.
------------------
med vänliga

Rikard
forumledare, webForum

Söndagen den 3 juni kommer webForum-servern att tas ner för systemunderhåll.
Avbrottet kommer att ske under dagtid. För uppdaterad information se Serverstatus.

Reefer
Finns redan en kille på eforum som undrar om den filen.
------------------
"Develop for it? I'll piss on it."
Microsoft CEO Bill Gates, about developing
applications for Steve Jobs' NeXT Computers -
which led to the demise of NeXT in 1993.

PeW
Fungerar inte återställnings grunkan i w2k mot sånt klant? Jag menar den där register nyckeln som man måste ändra på för att kunna manipulera systemfilerna.
------------------
Ancilla, face mea laganum!

Rikard
w2k påverkas inte. Det gäller Win9X.

254 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.1dc6f849
121 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
123 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
127 ms — ändringar (db)