Jag har kört den sedan ett bra tag tillbaka och den fungerar utmärkt, men vill man ha mer avancerade inställningar så är det pro versionen som man ska ha.
Det enda jag har upptäckt är att på W9X/ME, så kan den ibland vara lite ostabil, men inget som inte en reboot kan fixa. :e
------------------
"Develop for it? I'll piss on it."
Microsoft CEO Bill Gates, about developing
applications for Steve Jobs' NeXT Computers -
which led to the demise of NeXT in 1993.
Det jag undrade var bara om det funkar som det ska. jag har win 98 och vill väl inte ha några avancerade saker... skulle bara vilja ha en fungerande brandväg.. :)
------------------
ibland tror jag att jag kan lite för lite än vad jag kan ....
Jorå, skyddet i sig som den ger är mycket bra, drar du upp reglaget under fliken "security", så stänger den ALLA portar som används av program som du inte själv explicit tillåtit -dvs han frågar första gången som du startar tex IE och undrar om du vill tillåta IE att accessa internet.
Betyget jag fick var att "your computer does not appear to exist on the internet" -ganska bra tycker jag för en mjukvarubrandvägg. :e
------------------
Jo jag vet, det lilla aset ger mig en BSOD när jag ska boota om i W2k, -vsdatant.sys, den fil som sköter själva övervakningen av internettrafiken. :l
Satans j-a programvaruföretag som inte kan utveckla för ett riktigt OS, dom är fortfarande fast med huvudet nere i W9X/ME-dyngan, där funkar den utmärkt. x(
------------------
261 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e