Jag har Symantec AntiVirus på min vista maskin och trots att de säger att det ska fungera utmärkt på vista, så får jag inte ingång "Auto protect" utan den lilla skölden ligger överkryssad i aktivitetsfältet. jag försöker välja Enable Auto protect och krysset försvinner i kanske 1 sekund och sen är det tillbaka. verkar som något gör att jag inte kan ha igång det. Någon som vet något om detta? (om inte, någon som kan rekomendera ett bra antivirusprogram som funkar klockrent på vista?)
Faktum är att jag råkade ut för precis det problem som Calevan nämner här ovan fast med just F-secure. Problemet den gången visade sig vara att jag missat att öppna en port i routern vid installation av skyddet.
Faktum är att jag råkade ut för precis det problem som Calevan nämner här ovan fast med just F-secure. Problemet den gången visade sig vara att jag missat att öppna en port i routern vid installation av skyddet.
nu sitter jag utan någon router eller så, men kan det vara så att windows (vista) brandvägg hittar på något?
262 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.86ec41c2