Jag vet någon som har norton antivirus installerat.
Detta var väll en piratkopia som installerades och prenumationen har gått ut nu.
Men om man vill förlänga prenumationen nu och känner att det är lite mer korrekt att betala för det, märker dom detta på norton om man ringer och vill ha en förnyelse kod??
Jag antar att det går till så att man först köper programmet för en större summa pengar och sen får uppdateringar för en mindre summa? Isf så får han väl bita i det sura äpplet och faktiskt köpa programmet. Hur han har lyckats få uppdateringar till en piratkopia övergår dock mitt förstånd.
han har väll installerat en piratkopia och då fått med ett års prenumation. Nu är det dags att förlänga och undrar då om det bara är att förlänga enligt dom instruktioner sdom finns... typ via web eller telefon.
Jag hjälpte min moster att förlänga sin (lagliga) prenumeration. Grejen var att det var lika dyrt att skita i förlängningen och istället köpa en ny version på SIBA. Det finns förresten många bättre (i mitt tycke) antivirus att använda. Men det behövs nog en ny tråd för den frågan!