jag hade med det problemet. men det var annan startsida.
kommer dock inte ihåg hur jag gjorde just nu. men jag ska leta fram det.
Startsidan är kapad!!!!!!
47 svar · 2 018 visningar · startad av battistino · sida 3 av 3
Frågan, av battistino
Jag har kört en antivirus scan(Panda) sen har jag kört en spionkoll(Ad-Aware) sen har jag kört Windows Washer(rensar cache bl a) sen har jag gjort så att filer å sånt inte ska kunna återställas i Ultrawipe. Det går inte ändra startsidan ändå. Vad ska jag göra?
Läs frågan i sin helhet →battistino skrev:
jag ska ta hjälp av lavasoft nu men när man blir medlem där så måste man vänta på att få en aktiveringslänk skickad till sig och den tar väldigt god tid på sig. och jag ska säga hur det gick här sen.
Men om nån kommer på nått smart så får ni gärna skriva det här!:)
prova https://www.webroot.com där kan du ladda ner trial versioner av deras prog. Ta hem både windowswasher och spy sweeper.
Kör proggen och förhoppningsvis så försvinner dina problem :OO
Kolla registervärdena under nyckeln HKEY_LOCAL_MACHINE/SOFTWARE/Microsoft/Windows/CurrentVersion/Run. Gör en sökning på https://www.google.se på varje exe/dll/bat/annan fil som finns angiven i någon av strängvärdena, oavsett hur säker du är på vad det är.
Du får fram registereditorn genom att skriva "regedit" under Windows > Kör. Var försiktig i regedit bara, det är känsliga grejer.
tack för tipset men nu har jag fått hjälp av Lavasofts svenska support. Och startsidan är nu borta.
Men den försvann tack vare att jag körde en spyware check med "Ad-aware SE personal" Inte Ad-aware 6 som jag gjorde innan. Jag trodde att Min verson var den nyaste men så var det ju inte.
Men jag är inte riktigt klar på lavasofts support än. De kunde också se en massa annan skit som de nu hjälper mig att få bort.
They are Great!! :birp
battistino skrev:
Men jag är inte riktigt klar på lavasofts support än. De kunde också se en massa annan skit som de nu hjälper mig att få bort.
They are Great!! :birp
Japp, myed great. Inte minst Malou. ;)
Startsidan är kapad!!!!!!
När jag läser alla inläggen så får jag en känsla av att det hade gått 10 gånger fortare att bara installera om skiten ;)
Mvh
Michael
Fick han gratis support där eller fick han betala för att få ordning på allt?
Tympanon skrev:
Fick han gratis support där eller fick han betala för att få ordning på allt?
Klicka på länken och kolla själv ;)
(det är ett forum, som wF, med frivilliga som sitter å svarar)