A ampy Medlem sedan feb. 2001 1 498 inlägg Frågan 16 feb. 2004 12:33 #1 Försöker uppgradera drivrutinen till min dvd-brännare (Pioneer DVD-RW DVR-104). Har laddat ner drivrutinen här
När jag kör .exe-filen får jag detta felmeddelande: "Available target is not found."
Någon som har haft liknande problem?
Har sökt runt lite på Google men inte hittat nåt som löser problemet.
Important notice
Win95/98/2000/ME/XP and NT do not require any additional device drivers to control the here below mentioned drives as they will use their own generic device drivers.
http://www.pioneer-eur.com/eur/support_software.jsp?category=support/software#drivers
eller är det en firmware uppdatering du vill installera? vilken fil är det du vill köra?
A ampy Medlem sedan feb. 2001 1 498 inlägg Det är ett rar arkiv, så prova att öppna den med WinRAR och packa upp filerna manuelt till din hårddisk.
* R4100103.141
* UPGDVD.exe
och kör sen UPGDVD.exe
A ampy Medlem sedan feb. 2001 1 498 inlägg Det fungerar inte. När jag försöker öppna R4100103.141 med WinRAR dyker detta upp:
"The archive is either in unknown format or damaged."
M muskot Medlem sedan jan. 2002 7 905 inlägg Prova att ladda ned filen igen, det låter som att den blivit korrupt. Själv kunde jag utan problem komma åt filerna i arkivet.
A ampy Medlem sedan feb. 2001 1 498 inlägg Funkar ändå inte :(
Kan inte ni skicka filerna till mig där ni har packat upp filerna?
A ampy Medlem sedan feb. 2001 1 498 inlägg Har testat filerna som muskot skickade mig i DOS men det fungerar inte där heller.
Så vad kan det vara som strular?
Kör en check på din hårddisk.
chldsk c: /r