Jag har beställt en bärbar dator, medlemsdator ifrån LO. Företaget som sköter detta är QAP AB i VÄXJÖ.
När jag gjorde beställningen så stod det att de skulle ta upp till tre veckor :birp Det har nu tagit sju veckor och jag har fortfaande inte hört nått trots kontakt med företaget fyra till fem gånger. När jag ringer dem så vet inte en enda kotte någonting. De kan inte se nått och ber att få återkomma om två dagar då jag får höra att de har problem med deras leverantör och om jag inte hört något ska jag ringar näst kommande vecka! x(
Va fasen ska man göra, kan jag avsäga mig detta nu? För intresset är inte längre så jäkla stort efter dessa turer. Skulle datorn gå sönder så blir den väl borta i 80 månader för att de inte vet vart de ska skicka den! :x
När vi skulle få våra företagsdatorer från Dell blev det ngn veckas försening, vi fick en scanner utan kostnad som kompensation.
...så då kan broder Filippo se framemot några scanners alltså. Bra, jag behöver en. ;)
Ring, ring, ring och ring. Kom med fakta, svåra frågor och krav. Och be att få tala med någon chef. Ta namnet på alla du har snackat med. Det är mina heta tips.