Varför vill du inte öppna kartongen? Kan du lämna tillbaka den?
För antagligen så måste du väl öppna och kolla på musen..?
13 svar · 352 visningar · startad av McD
Hur får jag veta om jag har en Ms Intellimouse 1.0 eller en 1.1 det står ju inte någon stanns på musen/kartongen.
Kan det vara som så här är det en 1.0 så heter den igentligen bara Ms intellimouse optical och är det en 1.1 så heter den Ms intellimouse optical 1.1
Anledningen till att jag frågar är att jag är ute efter en 1.1 pga att uppdateringsfrekvensen är förhöjd på denna jämnfört med 1.0:an. Behöver ha högre uppdateringsfrekvens då jag spelar spel med musen.
(Har nämligen en oöppnad i en kartong men innan jag öppnar den vill jag veta att det verkligen är en 1.1)
Varför vill du inte öppna kartongen? Kan du lämna tillbaka den?
För antagligen så måste du väl öppna och kolla på musen..?
Här har de ju utelämnat 1.0 och det borde vara en 1.0 eftersom att det står 1500Hz...
http://www.datorbutiken.com/se/default.php?artId=MSIOPT
Så antagligen så är det väl en 1.0a du har.
stog på kartongen att det var nått me 6.000 men vet inte vad får kolla när jag kommer hem
Om du kan få tag på den så ska Special Edition vara i mycket bättre kvalitet och ha bättre grepp. I alla fall enligt Potti och ahl! :)
Går inte att få tag på begränsad upplaga såldes i början av 2002.
Så det blir att köra på den jag har :/
1.1 säljs ju fortfarande. 6000 avläsningar/sekund ju.
Det är väl bara att det är samma kvalitet som din 1.0a på plasten och liknande...
Så nu funkar det... det var visst en 1.1 jag hade i kartongen den funkar :P
Så nu finns det inget som hindrar dig från att ta g0sA till Winter CPL? :p
hahahaha...
Annars har du ju 3.0 riktigt billigt. Jag t.ex. köpte min för 375 kr (i och för sig inte över internet med det är en annan femma :p).
Jo, nex den e ok dock är jag vänsterhänt :/
Aha! :)
3.0 är suverän. Men vissa gillar den inte eftersom att den är för stor för deras händer.
Säkert så det ligger till med Mcd, men han vill inte erkänna det eftersom att det sägs att män med små händer har... :p