Är det något att ha?
Jag har en ganska sunkig dator som antagligen inte kommer att kunna utnyttja ett Geforce 4.
733 Mhz, 640 MB och än så länge TNT2-kort.
Såg ett i en annons för nåt företag i Stockholm/Göteborg för 799 spänn och det verkar lagom, Creative var tillverkare.
Ja, jag ville egentligen ha ett Ti500, men det var en ganska markant prisskillnad (hittade ett för 2500), men jag måste ha ett nytt ganska snart tror jag, det jag har nu ger nog upp inom kort. Skärmbilden fladdrar i sidled och har tydligen bytt färg en gång.
Tja, det var ju på Elgiganten :l. Fast idag när jag kollade så hade nån dåre köpt det, det var borta i alla fall.
Du råkar inte ha nåt som ligger och skräpar ;)? Geforce3:orna är ju svåra att få tag i.
Tja, det var ju på Elgiganten . Fast idag när jag kollade så hade nån dåre köpt det, det var borta i alla fall.
Du råkar inte ha nåt som ligger och skräpar ? Geforce3:orna är ju svåra att få tag i.
Jaha, Elgiganten, det säger allt... :p ;)
Dessvärre har jag inget sånt på lager, dock skulle du kunna köpa mitt Hercules 3D Prophet 4500(64MB) så fort jag har fixat fram slantar till ett GF4 Ti42000 eller nåt liknande. ;) :)
249 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e