Finns det några kända firmor som sysslar med privatimport av hårdvara? Jag skulle vilja ha kontakt med någon som sysslar med detta. Man ger dem pengarna det kostar + eventuella tillägg och grejerna kommer på posten. Det ska vara seriöst och som folk redan vet att de är seriösa. Blev nära på blåst av en kille nu i veckan som jag träffade på IRC. Han sa att han hade en bror som jobbade för en privatimport och därigenom köpte han grejer som han sedan sålde vidare. Jag frågade ifall han kunde tänka sig att skicka grejerna med inbetalningskort men då skruvade han på sig och sa njae, helst inte. Efter att vi diskuterat lite så vart det tydligen lite känsligt och han stack. Jag fick hans namn iallafall och senare fick jag veta att han hade lurat av en massa pengar från folk och han hade sagt olika till alla, bl.a att han var ombud för ett konkurslager för ett företag som nyligen hade gått i konkurs i Borås. Detta företag finns i verkligheten och de gick i konkurs, kommer inte ihåg namnet på dem nu, men detta försökte han alltså att utnyttja.
Så om någon vet om några som är seriösa och som gärna har sysslat med det ett tag? Kanske någon här som sysslar med privatimport, eller ska åka någonstans framöver där det är lite billigare än Sverige, då är jag deffinitivt intresserad.