kaj19 Medlem sedan feb. 2001 378 inlägg Frågan 27 juni 2002 21:37 #1 Har säkert ett ovanligt problem. Dotorn hittar inte tangetbord och mus, vet kan det vara för fel? :q
Fel uppstod när jag stängde av datorn eftersom den svara på ingentig. När jag skulle starat datorn igen så hittade den inte tangetbordet och mus.
Hittar inte Windows det eller hitas det inte ens av BIOS ?
joser Medlem sedan mars 2002 1 152 inlägg Är det USB tangentbord o mus, lr?
~unga genier spekulerar, är det kanske en seriel mus~
kaj19 Medlem sedan feb. 2001 378 inlägg Det står keybord error. När ajg statar datorn och jag får upp sen ruta som det står ingen mus är ansluten till datorn. Kan start windows och efter stund så får jag upp en ruta det står ingen mus anslut. Kommer inte längre än så in i datorn.
G GunnarD Medlem sedan juni 2001 4 290 inlägg En pinsam fråga som jag knappt vågar ställa :e men, sitter mus och tangentbords kontakterna i?
kaj19 Medlem sedan feb. 2001 378 inlägg
GunnarD skrev:
En pinsam fråga som jag knappt vågar ställa :e men, sitter mus och tangentbords kontakterna i?
Ja. Har försökt med ett antal olika tangentbord och möss dessutom. Fungerar inte.
C cmk Medlem sedan mars 2001 325 inlägg Du har möjligtvis inte satt musen i tangetbordsporten och tvärtom? :)
/M