Har en fråga angående vart man kan hitta detta paket till ett billigt pris? Just dessa priserna kommer ifrån datorbutiken.com , men han som ska ha datorn hade hittat samma konfiguration i en "vanlig" butik på en slutsumma som var cirka 18.000 och slutsumman hos datorbutiken blev cirka 24.000 . Någon som vet var man kan fixa detta paket till ett billigt pris?
Ska jag vara riktigt ärlig så har jag ingen aning, det enda jag fick ur han var att den kostade cirka 18.000, han är amerikan så man försöker liksom förstå de ändå. Hittade företaget som han snackade om på nätet, http://www.cddata.se men hittar inte den typen av delar riktigt, så det är mycket möjligt...
Så det verkar som om det krävs en funderare till, liksom om det är sådan stor skillnad, vad är de inte då på de andra delarna.. men nåja, är det datorbutiken som gäller annars, vad det gäller billigt och support?
Självklart vill man det. Normalt sett brukar väl Datorbutiken och komplett.se vara billigast på det mesta, fast nog vore det kul om det kom fler som konkurerar med dem. ;)