Är du säker på att det är en PIII:a? Jag har ett svagt minne av att den modellen bara skeppats med Celeron-processorer men är inte helt säker. Det är värt att kolla upp iaf tycker jag.
------------------ Jag skulle gärna ha en signatur men orkar inte fundera ut någon som är fyndig nog....
Jag ringde och kollade...isåfall är det rubriken som är felaktig. Men det är iaf en P3, med de specifikationerna för det priset.
Kanske en annan modell då...
Bara det är en Armada så det inte är en Presario som dom försöker kränga för det priset så är det okej. Det skiljer en hel del både i pris och kvalitet på Armada och Presario tyvärr.
------------------ Jag skulle gärna ha en signatur men orkar inte fundera ut någon som är fyndig nog....
Det är väl ett ganska normalt pris skulle jag tro, varken dyrt eller billigt. Du kan nog hitta både billigare och bättre om du letar runt lite tror jag.
PIII 866
128 MB
14.1 TFT 1400x1050
10GB
16 MB ATI Mobility Radeon 4X AGP 3D
24xCD ROM modulär
Internal combo 56K modem /10/100 network
MS Works
MS Millenium
PRIS: 16 990 inkl moms
Det står att det inte ingår nätverkskort men det verkar som om modemet är nån specialare...???
279 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e