Jag föreslår att du testar en kompis mus får att se om den passar dig...
Jag har en IntelliMouse Explorer och är nödj, men jag fick höja sensitivityn i Quake3 för att den inte skulle bete sig konstigt, jag antar att det är samma för alla optiska möss...
------------------ Select * from world where gender = 'female' AND male = 'me'
Jag föreslår att du testar en kompis mus får att se om den passar dig...
*suckar* ja tänk om man fick det... :e
mer sprit åt folket, go natt
------------------
...Ganska kul(?) att kolla på olika forum där killar i 16-17 års åldern (kvalificerad gissning) sitter och gnäller på att det är någonting fel på deras Windows 2000 Advanced Server... Reeferhttp://program.webforum.nu/wf/Forum11/HTML/000838.html
Är verkligen en optisk mus att föredra?...har själv prövat ett par och ibland så hinner de ju inte med...
Själv kör jag med intellimouse...med sladd och kula... ;)
En kompis till mig har en optisk Logitechmus, dock använder han inte den när han spelar CS, Q2 och liknande.
Vid snabba musrörelser kan gubben snurra helt åt fel håll enligt honom.
Kan iofs vara en vanesak.
Själv föredrar jag IntelliMouse Optical framför IntelliMouse Explorer. Den är billigare och har inte allt som storebror har, men den är mindre och ligger bättre i handen. I alla fall i min hand..
------------------
/emission If you see someone without a smiley, give them your colon.
Jag har en trådlös optisk Logitech Mouseman. Fungerar kanonbra, jag är fånigt nöjd med min. Kan köra UT och förvandla de flesta till mos utan problem.
------------------
Den fruktade Motorgåsen - på korståg för att utrota popup-fönster, Flash-banners, nykterister utan humor som befinner sig på samma fest som mig, felaktiga ordspråk, öl som inte smakar gott och andra styggelser!
Finns det ingen sida som jämför alla eller några av de bästa mössen? Av vad jag läst så verkar det inte vara nån jättestor skillnad mellan vanliga och optiska möss.. ( och det måste det vara för att betala 200kr extra ;) )
Jag rekommenderar "Microsoft Intellimouse Optical" (ursäkta om de är någe stavfel...).
Alla mina kompisar har en sådan mus och de säger att den fungerar felfritt!
Även när jag har spelat hos dem har jag tyckt om den. Tyvärr har jag inte pengar att införskaffa en egen för tillfället :(
Ja, jag vet att det var ett åthelvete uruselt skämt. Jag tar tillbaka det för det var inte ens roligt. Bara dumt, jag var lite trött också. Det där du sa tar jag med en nypa salt hörrödu ;)