Vänta här nu... Du kan alltså läsa hela filen på 708MB, men om du försöker att skriva det du precis läst in så funkar det inte?!?
------------------
Snyggt, Chainsaw. Tränar inför VM i core dump, ser jag?
5 svar · 198 visningar · startad av wishmaster
Jag har brännt ut filer på cd som är 708MB stora och när jag sedan ska kopiera dom till HD:n så kan den bara läsa 690MB.
Jag kan läsa filen "som är en film" utan problem ända till slutet men kan inte kopiera den //Help
Vänta här nu... Du kan alltså läsa hela filen på 708MB, men om du försöker att skriva det du precis läst in så funkar det inte?!?
------------------
JA jag kan läsa filen med mediaspelaren och se hela filmen men jag kan inte kopiera den till hd:n för den kan inte läsa mer än 690MB
Har du testat att kopiera i ett DOS-fönster? Vet inte om det skulle funka men det har löst många problem med filsystem som brakat ihop under Win9x för mig, men funkar i DOS
Alltså:
C:\>D: <enter>
D:\>copy *.* C:\"sökväg"\ <enter>
Där D: är CD-läsarens enhetsbeteckning och med <enter> menas att du ska trycka enter.
------------------
F.Sundström
Make Love Not War!
[Redigerat av Klös den 06 mar 2001]
Får du något felmeddelande när du kopierar till HDn? Är skivan skriven i Mode 2? Då kan filen rapporteras som större på skivan än vad den "fysiskt" är på en hd.
En del brännare klarar inte av att stänga en skiva ordentligt när man bränner över ett visst värde (vissa HP tex) men då går den nog inte att läsa i en vanlig läsare.
Annars så prova att läsa filen med brännaren och kopiera till hdn den vägen. Kan du så ställ ner läshastigheten.
------------------
MvH
/Bengan
www.bengan.com | Brossans Räjser
"Better to be hated for who you are than loved for who you're not."
Mediaspelaren använder samma funktioner för att läsa från filer som alla andra program. Därmed: kan ett program läsa hela filen så borde alla kunna det.
------------------