Förlåt för att jag drar upp denna tråden igen men jag är övertygad om att jag hört nått om ett sådant program. Är det verkligen ingen som har hört samma som jag ?
------------------
Mvh Chavez
4 svar · 444 visningar · startad av Chavez
Kom inte på något bättre ställe att lägga detta inlägget på så det får väl bli här.
Om man som jag sitter såpass mycket på Internet så att det nästan helt blockerar telefonen så måste det ju finnas något litet program som gör att man kan ta telefonen via datorn.
Någon som vet nått.
Det måste vara gratis !....
Snål som man är 
------------------
Mvh Chavez
Förlåt för att jag drar upp denna tråden igen men jag är övertygad om att jag hört nått om ett sådant program. Är det verkligen ingen som har hört samma som jag ?
------------------
Mvh Chavez
Har inte hört talas om program som sköter detta men däremot har jag sett reklam för en sak som kallas för "Surfmanicken" eller nått sånt som gör precis det du önskade, man kunde trycka på en knapp, prata i telefon och sedan trycka på den igen och fortsätta surfa där man var.
Kostar runt 800 pix.
/John
/John
Stämmer, Telia Piccolo är ett litet prog man kan installera i burken och som håller koll på om nån försöker ringa och visar det i en liten popupruta. Nummerpresentation funkar (beroende på modem) och då kan man ha olika ringsignaler beroende på vem som ringer osv. Haken är att det inte fungerar på alla modem, eftersom det tydligen måste anpassas för att fungera med Piccolo.
Borde nämna att Piccolo gör att modemet "släpper" samtalet till telefonen, ett krav är alltså att modemets propp sitter mellan väggen och telefonproppen. Man svarar alltså i sin vanliga telefon och inte i headset kopplat till datorn. Ev nertankningar avbryts alltså...
Finns för nedladdning här.
/Q
som sommarjobbar på Telia och har järnkoll på tjänsterna... 
------------------
Det ser mörkt ut på Kameruns avbytarbänk
[Redigerat av Q den 19 jun 2000]