I söndags när jag skulle sätta mig här så fungerar inte mitt tangentbord. Då batterierna (ja, trådlöst) varit dåliga en längre tid så tror jag givetvis det där de, men det var det inte.
I brist på ork och tid så har jag inte tittat närmare på det förrens idag. Det är tvärdött förutom två knappar, en "F-mode" som väljer hurvida mina F-tangenter ska vara standard eller ha specialfunktioner och sedan scrollhjulet. Skruvade också upp och tittade, men hittade inget avvikande givetvis. Det mest märkliga är dock att datorn avger sitt "för många knappar intryckta"-pipande om man trycker in fyra-fem stycken.
Tangentbordet (bild) är av märket Logitech och ingår i Cordless Desktop MX3100 med en trådlös mus.
Tycker det är märkligt att kretsar bara dör på det här viset över en natt. Är det ens möjligt eller är det något annat fel?
Mitt är också jättekonstigt ibland när den klagar på batteriet... fast... Först mår det dåligt. Vill inte skriva alla bokstäver, upprepar en skriven bokstav så det står "kkkkkk" t.ex, och bråkar rent allmänt... sen efter några synkar så mår det bra igen, och så kan man hålla på nån dag typ... sen lever det igen.
Fråga mig inte varför... men det är inte alltid batteriet som knasar för mig iaf.
258 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.86ec41c2