Datorbutiken vill inte skicka en ersättningsdisk förrän de fått min disk och kollat så att den verkligen är defekt. Visar det sig att den inte är det får jag betala ungefär 300 kr. Halva priset av vad en ny hårddisk kostar. Och jag är ju liksom inte heelt hundra på att det är hårddisken som är kass. Även om det verkar så, i och för sig.
Ska jag skita i att skicka in den och köpa en ny direkt och stoppa i den andra i kabinett och köra tills den ger upp helt?
Fan jag kan inte bestämma mig. :( Det är ju ändå garanti på hårddisken, men jag vet inte ifall jag klarar mig utan datorn en hel vecka. Och jag har ingen disk jag kan köra med så länge...
Datorbutiken vill inte skicka en ersättningsdisk förrän de fått min disk och kollat så att den verkligen är defekt. Visar det sig att den inte är det får jag betala ungefär 300 kr. Halva priset av vad en ny hårddisk kostar. Och jag är ju liksom inte heelt hundra på att det är hårddisken som är kass. Även om det verkar så, i och för sig.
Ska jag skita i att skicka in den och köpa en ny direkt och stoppa i den andra i kabinett och köra tills den ger upp helt?
Fan jag kan inte bestämma mig. :( Det är ju ändå garanti på hårddisken, men jag vet inte ifall jag klarar mig utan datorn en hel vecka. Och jag har ingen disk jag kan köra med så länge...
Köp en ny direkt. Ibland måsta man bara GÖRA något istället för att vela fram och tillbaka...
Skicka den gamla för ersättning åxå. Jag är ganska säker på att det är fel på den efter att ha läst dina tidigare inlägg.
Vet inte ifall jag vill beställa en ny hårddisk i onödan. Jag är student för fan! :p Jag ska i alla fall retunera den kassa nu. Fan också. De ska ju tåla smällar! :e
För några år sen såg en film om hårddiskar som inkluderade en animering på hur dom jobbar. Jag är otroligt imponerad att dom över huvud taget fungerar. Om jag kommer ihåg ska jag försöka hitta den där filmen så ska du få se..
Datorbutiken har skickat mig en ny disk. Jag får förhoppningsvis den i morgon. Det var skönt! Och så slapp jag betala för en ny.
Men jag fick ringa supporten för att fråga varför det står 1319 spänn på ordern. "Du tittar på din gamla order." Jaha... Pinsamt för mig. :r Men jag skyller på att jag är trött! :e