Min dator crashar helt random, det blir en blå skärm en mille sekund och startar
Chkdsk och rättar till ett par filer.
Den har även problem att starta utforskaren ibland om den inte får en exakt sökväg typ C:\ i kör
Har kört seatool och inte hittat något fel
Körde memtest och den hittade något fel, hur tolkar man fel rapporten?
Finns det något program för att kolla om en grafikkort är trasigt?
Små otroligt jobbigt efter som jag har letat fel nu i ett halvår och hittar värkligen
ingen lösning. Har bytt moderkort, ramminnen, nätdel.
You have a computer that is running Microsoft Windows XP Service Pack 2. You have one or more NTFS file system volumes on the computer. You have a third-party driver installed on the computer.
You have a computer that is running Microsoft Windows XP Service Pack 2. You have one or more NTFS file system volumes on the computer. You have a third-party driver installed on the computer.
Flera filsystem, har antagligen skapats pga alla crashes, du ska installera detta: KB930916. Förklaring på svenska,http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=sv&FamilyID=1f13fc08-cef9-4a1d-9276-92d5e0963856
Starta om efter installation. Du kan även behöva fler uppdateringar, kolla lite och se vad din dator behöver, typ som om den led av näringsbrist, iofs dålig förklaring, men ungefär. ;) Problemet påminner nämligen om detta..
Inte säkert att det funkar, men hoppas, om du ångrar dig, går den att ta bort.. kontrollpanel - lägg till/ta bort program.. Sen, om jag var du, skulle jag iofs formatera ;)
Tack så himla mycke för hjälpen.. Värkligen shysst att du har tagit dig tid.
Uppdateringen hjälpte inte.. Är inne på min 3 ominstallation med olika windows nu och har formaterat hdn ett par gånger.. Tänkte låna med mig ram från jobbet för att se om det är de som bråkar. Uch va trött jag blir på min dator
Har skruvat ur massa delar ur min dator nu och har hittat felet tror ja.
Min skrivaren hade nåt inbyggt minne som inte min hd tyckte om.
Så lösningen var att inte ha i den usb kabeln
Jäkla gött att kunna återgå till mitt kreativa arbete :birp
276 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.86ec41c2