SsilfverMedlem sedan apr. 200312 679 inlägg Okay, men jag tror vi får utesluta Core 2 Duo. Jag vet att det är det man ska ha, men jag tror inte min polare är beredd att lägga de pengarna. Och jag ska kolla lite mer exakt vad hon ska med datorn till. Jag menar, hon lär säkert bara ha den på skrivbordet hemma med nätet inpluggat så då bryr hon sig inte om batteritiden.
Och jag personligen vet inte så jättemycket om laptops, men på jobbet där vi reparerar trasiga grejer så är Acer värst. Skräp hela bunten. Och HP är det vi rekommenderar där. Men som sagt, jag är öppen för det mesta. :bire
Själv har jag en ACER 1,3Ghz Celeron M, 512MB RAM.
Ja alla funktioner som du (hon) ville ha.
Jag köpte dock min begangnad, prutade lite så jag gav bra 1400:-
Fick kvitto och allt (Y) men garantin hade precis tagitslut.
Men jag är grymt nöjd med denna, då batteri tiden är ca 2h
Innan denna hade jag en fujitsu siemens som jag va mindre nöjd med.
Den va rätt ny och den hade jätte dålig batteri tid.
Sen vanligt fel med fujitsu siemens dom går sönder i skärm fästerna efter CA 1år.
Detta felet har jag varit med om på 2st av mina bärbara fujitsu siemens datorer.
Så jag Rekomenderar en ACER, kolla Pricerunner för att få fram en i en bra prisklass.
MmuskotMedlem sedan jan. 20027 905 inlägg Kolla annars om du kan hitta nån billig burk med Core Solo eller Pentium M. Bättre än Celeron M i alla fall. :)
SsilfverMedlem sedan apr. 200312 679 inlägg
richi_fMedlem sedan apr. 2004206 inläggBättre prestanda samma pris som Sibas HP
Toshiba 6990 kr
eller varför inte
Fujitsu 6990 kr
eller till sist
Compaq/HP är samma företag, 5990 kr
hämtat från pccity.se
Bättre priser i alla fall...
MyskoMedlem sedan juli 20071 068 inläggkolla länken till pricerunner, jobba kompisen hittade på en dator med dualcore för under 5 papp men nu kan jag inte hitta den och han är inte här.
den här datorn verkar dock inte finnas på lager någonstans :(
MyskoMedlem sedan juli 20071 068 inläggvarför inte ta en titt på denna burk
Trodde att den datorn jag skrev om ovanför var dual core men jag misstog mig.
richi_fMedlem sedan apr. 2004206 inläggPC City burkarna är nog mer prisvärda än den toshiban på komplett... tycker jag...
MyskoMedlem sedan juli 20071 068 inlägg.... jo såg att du länkar till mer prisvärda burkar än mig, men försent .... ;)