webForumDet fria alternativet

pc vs mac

Datorhårdvara

8 svar · 588 visningar · startad av mr.mainline

Medlem sedan feb. 2003777 inlägg
Frågan#1

Funderar på att köpa en ny laptop, och har hört lite att mac ska vara ett bra val, skriv gärna era kommentarer här vilket nu tycker är bäst.

Medlem sedan apr. 200010 782 inlägg

samma hårdvara i dag, köp den du tycker är snyggast/"har råd att köpa" köper du en från Apple så kan du köra Windows Vista på den om du inte kommer överens med Mac OS X.

Medlem sedan maj 20007 492 inlägg

Med en macbook pro får du allt du vill ha och allt du inte ens tänkt på att du skulle vilja ha som du kommer märka att du saknar om du väljer en PC.

En negativ sak finns det - priset.

Medlem sedan jan. 20023 327 inlägg

Okkido skrev:

Med en macbook pro får du allt du vill ha och allt du inte ens tänkt på att du skulle vilja ha som du kommer märka att du saknar om du väljer en PC.

Exempelvis? Vad man får eller inte får om man väljer en PC beror ju alldeles på vilken PC men väljer, finns ett ganska stort utbud. Sedan tycker jag (av det lilla jag sett) att macbook pro är en grymt fin bärbar dator.

Medlem sedan aug. 20011 946 inlägg

Flyytas från Elektronik & High-techprylar.

Medlem sedan feb. 2003777 inlägg

ok, det blir säkert en mac, då jag haft pc i många år, någon som vet någon bra online butik där dom säljer mac billigt?

Medlem sedan jan. 20023 327 inlägg

Här skulle jag köpt min: http://www.apple.com

Finns även bra studentrabatt om man studerar på högskola/universitet.

Medlem sedan apr. 200010 782 inlägg

eftersom apple/HP/Dell och alla andra märkes datorer bara görs åt en återförsäljare så är det ingen pris präss på det dom gör... tråkigt men sant..

Medlem sedan apr. 200312 679 inlägg

Klart du ska ha en Mac. Bästa köp jag gjort på evigheter!

248 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
122 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
124 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
122 ms — ändringar (db)