LlaidbackMedlem sedan maj 2001797 inlägg Frågan#1 Jag har ett XpertVision GeForce 6600V+ 512 mb med någon sorts tv-utgång.
Kan jag på något sätt se på tv i datorn? Jag har ingen tv och är rätt nöjd med det.
Vad behöver jag för sladd från tv-uttaget till datorn? Är det ChrisTV som är bästa programmet?
Tack på förhand :bire
RoggerMedlem sedan jan. 2000566 inläggSom du själv skriver. Du har en tv-utgång på grafikkortet, inte en ingång. Tv-utgången är avsedd för att visa datorbilden på en TV.
Det du behöver är ett TV-kort. Extern eller internt. Varför inte satsa på en digital (DVB-T) USB-variant? Typ... http://www.dustinhome.se/DacsaPortal/?ProdID=5010078445
LlaidbackMedlem sedan maj 2001797 inlägg Aha. Så fånigt då. Klar missuppfattning från min sida då.
Ska titta på det du rekommenderade. Tack!
DannyMedlem sedan juli 200412 913 inläggOm du klarar dig med ett vanligt gammalt TV-kort så har jag ett Haupauagge Win-TV PCI som inte används...
LlaidbackMedlem sedan maj 2001797 inlägg Danny: Skickar dig ett PM! :)
LaspMedlem sedan juli 200012 978 inläggOm det är till en bärbar maskin du skall ha det finns det USB TV donglar för ca 500:-
Kan det vara en lösning?
LlaidbackMedlem sedan maj 2001797 inlägg Lasp: Det är en stationär! Har iofs en bärbar också, men det är främst den stationära jag vill ha tv på.