tesa med partition magic om den kan hitta felet o reparera.
dins andra program också men själv kan ja dom inte
Annars fins program som GetDataBack som kan rädda din filer som låg på partitionen
5 svar · 276 visningar · startad av magnusfeldth
Min bror, vars dator är den största skitdator som någonsin byggts, har fått ytterligare problem.
Hans hårddisk är uppdelad på 2 partioner, en c: och en d: ... För ett tag sedan låste sig datorn för honom och han startade om, efter det var d: inte tillgänglig längre... felmeddelandet han får är att d: inte är formaterad.
Vad kan han göra för att rädda filerna han hade på d:? Går det att göra nåt? Vad har hänt? Hur ska han gå till väga nu (eller rättare sagt, vad kommer jag få göra åt honom).
Han har xp pro om det är till någon hjälp.
tesa med partition magic om den kan hitta felet o reparera.
dins andra program också men själv kan ja dom inte
Annars fins program som GetDataBack som kan rädda din filer som låg på partitionen
när jag klickar på partitionen i utforskaren säger felmesset att den inte är formaterad och frågar om jag vill göra det... Ska jag välja "ja"?
Är det därefter jag ska försöka med nåt av de ovan nämnda programmen? Eller ska de användas först? Är nåt av dem gratis?
Om du ska använda "recoveryprogram" ska du göra det före du gör nånting annat, minsta lilla ändring kan få den data du vill ha tillbaka att skrivas över... kolla:
http://www.webforum.nu/showthread.php?s=&forumid=75&threadid=106024
Runtime software Getdataback ...... Helt unerbart ... räddat flera diskar för mig