Jag är i väldigt stort behov av att få igång brännaren.... Ingen som har något tips? Eller känner till problemet? Det går alltså att läsa tomma skivor men inte köpta?
Hejsan!
Jag har precis köpt mig ett nytt tangentbord och skulle precis till att installera medföljande program för att få igång lite specialknappar... men vad händer? inget, dvd-brännaren lyckas inte läsa skivan som är medskickad...
Tidigare har jag haft problem med en kompis brända bilder men jag trodde inte att det var min dvd det var fel på utan kompisens bränning...
Jag testade också med en vanlig musikskiva (köpt) som inte heller fungerar... När jag stoppar i en tom cd-skiva för bränning startar den upp och frågar vad jag vill bränna....
Vad är problemet?
För ett tag sen mixtrade jag med en massa firmwire-saker. inte för att jag visste vad jag höll på med utan mer för att jag ville testa vad som hände... Kan det ha något med det o göra?
Jag har försökt ladda hem senaste firmwire och uppdaterat till 2.1A men det verkar inte hjälpa.... Skivorna lyckas ändå inte läsas....
Vad är det som är fel?