Acer har ganska kassa skärmar enligt mig... har du kikat in Dell? Jag gjorde dock en snabbkoll, och hittade faktiskt inget bättre hos dem än den som står överst på din lista.
Saningen är nog den att du får mest med Dell för den penningen. T.ex möjlighet att välja SXGA skärm m.m. Dock är dom inte så roliga att ha med att göra som företag men det avgör du.
Äh, jag tänker ju inte på momsen. 12" iBook 7 596 exkl. moms.
Hur som helst, 9 495 får väl räknas som omkring 9 000 kronor? Om du är student har du dessutom 10% rabatt om jag inte minns fel. Då hamnar du under strecket.
Gick in på dell och tittade på en inspiron, men när jag la på vad jag vill ha så blev det ändå över 12 000:- och dessutom så verkar det krångligt att ha med dem att göra. Dustin har jag mycket bra erfarenheter av.
iBook. Jo, har funderat på det. Använder redan en iMac och en lastgammal iBook. Då blir det upp mot 13 000:- om man tar 14 skärmen och lite extra minne. Dock - jag har inte tillgång till Adobe-programmen där.
Tillbaks till Dustin alltså, och upp med summan till ungefär 12 000:- (inkl moms) istället.