Orkade inte riktigt med deras site, men de verkar inte tillverka egna moderkort i alla fall. I nåt av paketen satt det ett Gigabyte-kort.
Någon som vet nåt om danska hårdvaru tillverkaren Amitech? Är deras moderkort bra framför allt????
13 svar · 297 visningar · startad av ruban
Någon som vet nåt om danska hårdvaru tillverkaren Amitech? Är deras moderkort bra framför allt????
Orkade inte riktigt med deras site, men de verkar inte tillverka egna moderkort i alla fall. I nåt av paketen satt det ett Gigabyte-kort.
okej..men va e de för skillnad på ett gigabyte-kort å ett vanlit moderkort?
Vad är det för skillnad på en Toyota och en vanlig bil?
va e de för ett svar??
Man får svaret man förtjänar.. :D
så du menar att de va en dum fråga???
ruban skrev:
Antingen är du runt 13 år eller så tillbringar du för mycket tid på lunarstorm. Du får bättre svar om du använder det Svenska språket som det bör användas, speciellt i skriftlig form.
ruban skrev:
Ungefär lika dum som den fråga jag ställde i inlägget efter. Min förhoppning var att piken skulle nå fram.
Men vad har det för betydelse om jag skriver med absolut ren svenska eller ej? Jag trodde att folk var här för att få frågor besvarade och besvara frågor åt andra. Inte hålla på och rätta folk för ovesäntliga saker som inte ens har med detta forum att göra?
Du frågade om skillnade på gigabit kort och vanligt, definera "vanligt" ;)
Din svenska skiter jag i ;)
okej.. men då ställer jag en annan fråga... är igabyte-korten bra? eller är de en lågbudget variant?
Gigabyte-tillverkade moderkort är generellt helt okej och de finns i flera olika prisklasser.
Okej... då tackar jag för detta svar.